Over mij

Mijn foto
Juni 2008 afgestudeerd aan AKV/StJoost, deeltijd Fotografie.

vrijdag 5 december 2014

Airstreams onderweg naar Alberton

Zondag 27 juli

Om 8 uur vertrokken we via de tolbrug, waar onverwacht geen tolheffing was,  naar de dichtstbijzijnde Wal-Mart voor een koelbox. De polystyreen box van een paar dollar was helaas uitverkocht! Verder waren er alleen hele grote koelers. We reden verder naar Issaquah, waar we naar de AAA wilden gaan voor routekaarten, maar die bleek op za en zo gesloten. Wel was er een Safeway in de buurt, waar we opnieuw geen koelbox vonden, maar wel salades en drinken en chips etc. meenamen en heerlijke kersen! 
Onderweg zagen we ontzettend veel ons tegemoetkomende Airstreams, minstens 30. Op weg naar een meeting wellicht. Sowieso waren er heel veel campers en caravans op de weg.
Het was een lange, lange rit naar Alberton, waar ik wilde overnachten en W. had zeker in het begin veel slaap. Na gestopt te zijn voor de lunch, op een grasveldje van een Rest Area waar we in de schaduw konden zitten op een dekentje, want het was behoorlijk warm, ging het iets beter.
 
 
 
We stopten ook nog even bij het uitzichtpunt van Wanapum Recreation Area met het Wild Horses Monument, maar de steile helling met los gesteente kon mij niet bekoren om naar boven te klimmen, met mijn ademtekort. Na nog een paar rustmomenten had W. toch genoeg energie om door te rijden naar de River Edge Resort, waarvan ik thuis al had gezien dat hier een Steakhouse bij was. Dit motel hadden we nog niet geboekt, maar er was nog één kamer vrij, gelukkig, met drie bedden. De achterdeur kwam uit op de rivier, met aan de overkant een spoorweg, waar we binnen helemaal geen last van hebben gehad van de lange goederentreinen. We aten een fantastische Steak met gebruik van de Salad Bar, zoals gezegd ook nu weer naast de deur!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten